2012年7月6日 星期五

一個美味而奢華的早晨- The Wolseley@ London

又黎到我最愛嘅London,今次好特別因為我老公請左幾日假同我一齊過去,我特別搵左幾間餐廳招呼我老公,呢一間係其中一間- The Wolseley.

呢間係城中幾有名嘅餐廳,就喺Ritz hotel旁邊,今次就試試佢嘅早餐先啦,網上有人話The Wolseley 有全london最好嘅egg benedict,今次一於要試試。

餐廳裏面有好濃厚嘅傳統英國氣息,我同老公order左Egg Benedict , pancakes 同2杯cafe latte ,個egg Benedict 的確係好好味,除左隻蛋煮得啱啱好,塊ham同English muffin亦食得出同出面嘅唔同,特別好味,另外我亦試左佢地嘅pancakes, 絕對係外脆內軟,內裏唔會好粉好濕,做得好鬆軟,正呀!

講得係奢華既早餐,當然價錢唔平喇.

Egg Benedict  £14
Pan cakes with blueberries and crème frâiche  £9.75
Cafe Latte  £4.5
 





 http://www.thewolseley.com/

Address

160 Piccadilly, London W1J 9EB,United Kingdom
(Green Park Station)








沒有留言:

張貼留言